הקמת מוקדים עם מחשבים מחודשים

במה כרוכה הקמת מוקדים טלפוניים? האם קליטת מנהלים סמכותיים ועובדים צייתנים זה כל מה שנדרש? האם העובדה שיש לך ניסיון ניהולי ופיקודי אומרת שתדע בהכרח לנהל מוקד טלפוני? מהם התנאים הדרושים להצלחת הקמת מוקדים טלפוניים?

הקמת מוקדים טלפוניים כרוכה בראש ובראשונה בציוד מחשוב מתקדם בהיקפים גדולים, ובידע מעשי אשר רצוי שיהיה ברהכשרה, אבל גם אם לא למדתם – תוכלו להבין ממאמר זה מושגים בעולם הרכזות הטלפוניות ובפרט – בהתפלגות הפואסונית, שהיא ההתפלגות הסטטיסטית על בסיסה בנוי המוקד. ניסיון ניהולי ופיקודי קודם הוא תנאי הכרחי להצלחת הקמת מוקדים טלפוניים, אך לחלוטין אינו תנאי מספיק. הוא הכרחי משום שללא דמות שיודעת לנהל צפוי כאוס בארגון שאתם מתכוונים להקים, אבל מנהל לא יצירתי ולא מלומד עלול להוביל את הארגון שלו לעברי פי פחת, ובדיוק לשם כך החלטנו לכתוב מספר טיפים מקוריים שיסייעו לכם בהליך הקמת מוקדים טלפוניים כנדרש.

הכל מתחיל והכל נגמר בשאלת העלות

אין מה לעשות: זו לא כלכלת המשפחה, ולא הארנק האישי שלכם. כאן כל בזבוז הוא בזבוז בעשרות ולעתים במאות אלפי שקלים, ולכן השאלה של בחירת ספק זול אינה נושא להתפשרות אלא נושא חובה. יחד עם זאת, בל נשכח שאתם מקימים עסק מקצועי: מדובר על הקמת מוקדים טלפוניים. לכן, אתם לא יכולים גם להרשות לעצמכם קניית ציוד זול ולא עמיד או חלילה – סוג ב‘. בחברת ריקומפתוכלו לקבל את כל הציוד הדרוש להליך הקמת מוקדים טלפוניים בעלות הכי זולה שאתם יכולים לשוות בדמיונכם. בנוסף, בחברה יש מנהלים ויזמים שישמחו לשוחח אתכם ולספק לכם עצות שמחירן לא יסולא בפז: מנהלי מוקדים טלפוניים במקומות רבים בשוק מעידים על טיב העזרה שקיבלו ועל השבחת העסק החדש הודות לה.

כיצד מנהלים מוקדים טלפוניים? קצת מושגים בסטטיסטיקה

בניגוד למה שחושבים, סטטיסטיקה הוא ענף בכלכלה, ולא מקצועי מדעי מלא כמו למשל פיזיקה. יחד עם זאת, הסטטיסטיקה מהווה אחד הנושאים החשובים ביותר בעולם, שכן כל תופעה בה מעורבים בני אדם מתורגמת בסופו של דבר לחישוב והתפלגות מקרים.

הסטטיסטיקה נסמכת על משתנה מקרי ברנולי, אשר מתפלג אחיד, ובהקשר להקמת עסקים המשרתים לקוחות ישירים (כמו למשל חנויות המכולת, המרכולים וכן – גם המוקד הטלפוני שלנו) בדרך כלל מדובר במקרה פרטי של התפלגות ברנולי – הנקרא התפלגות בינומית“: התפלגות אשר מודדת ובוחנת רגעי הגעת לקוחות לעסק, מול רגעים בהם העסק לא מתפקד. במקרה המאוד ספציפי של הקמת מוקדים טלפוניים לא מדובר במשתנה מקרי בינומי אלא פואסוני.

מדוע? משום ששיחות טלפון אינן דומות בהתנהגות הסטטיסטית שלהן להגעת אנשים לסופרמרקט או לחנות הנעליים, למשל. האנשים הללו משורתים ביחידים, או במקביל תוך מספר ברמנייה של מוכרנים. לעומתם, המתקשרים למוקד טלפוני משורתים תמיד במקביל ותמיד על ידי מספר משתנה של מוקדנים, בהתאם לצרכי המוקד. במילים אחרות, מי שמבצע הקמת מוקדים טלפוניים בשיטה הסטטיסטית הבינומית, תוך שכירת 4-5 עובדים לכל היותר שיטפלו ב– 30-40 עסקים כמו בשאר המוקדים צפוי ליפול מהר מאד, וכמובן לספק שירות גרוע ולא יעיל.

הגישה הרצויה אמורה להתבסס על שירות במקביל ולא בטורמה שאומר שהמוקד צריך להכיל עשרות עמדות מחשב ולהעסיק מראש כמות ברוכה של עובדים לטיפול במתקשרים רבים בעת ובעונה אחת.

עובדת מוקדייעוץ וליווי מלא בנושא הקמת מוקדים טלפוניים מחברת ריקומפ מחשבים

אם סיימתם לקרוא ונוכחתם לדעת שאין מנוס מקפיצה עמוקה למים העמוקים של תחום העסקת העובדים בישראל, הסירו דאגה מלבכם.

ריקומפ מחשבים תסייע לכם ותלווה אתכם לכל אורך הדרך, תספק לכם את הציוד המקצועי ותיתן עצות בנוגע לכמות השכרת המחשבים הרצויה למוקד המתחיל, בהינתן כמות הלקוחות אשר צבר.

למידע מלא על הקמת מוקדים טלפוניים פנו אלינו כעת בלחיצה על קישור זה