בלוג

תיקון מחשבים ניידים

מעבדת המחשבים של חברת ריקומפ מספקת שירות מקצוע ומבצעת מגוון תיקונים במחשבים ניידים ונייחים. החברה מציעה ללקוחות ליהנות משירותי תיקון מחשבים ניידים במחירים נוחים ומשתלמים וכך, במקום לרכוש מחשב נייד חדש בכל תקלה כמו מסך שבור, מקלדת לא מתפקדת, סוללה, או מטען ואף בעיה בלוח הראשי, ניתן לתקן את המחשב בעלות סבירה ונמוכה וליהנות מחדש מהמחשב. מחשבים ניידים דורשים תחזוקה וכמו במכונית או כל מכשיר אלקטרוני גם מחשבים ניידים עלולים לסבול מבעיות חומרה או תוכנה. במעבדת ריקומפ מציעים לכם תיקון מחשב נייד במהירות וביעילות, בדיקה מקיפה של החומרה והתוכנה המותקנת במחשב הנייד ותמורה מלאה לכספכם.

פתרון לכל תקלה

מחשבים ניידים עלולים לסבול מבעיות שונות ומגוונות. בין הבעיות השכיחות שמעבדת השירות של ריקומפ מציעה פתרון- תיקון והחלפת מסכים, תיקון לוחות אם, תיקון והחלפת מקלדות, החלפת ספקי כח, מטענים ובטריות, טיפול בבעיות רטיבות. בנוסף, לקוחות הזקוקים לשירות תחזוקה מקצועי יכולים לשלוח את המחשב למעבדה וליהנות משירותי תיקון מחשב נייד וטיפולי אופטימיזציה במחירים משתלמים. תיקון מחשבים ניידים דורש מומחיות, ניסיון וידע רב בחומרה ואלקטרוניקה וחשוב לדעת כי במעבדה של חברת ריקומפ עובד צוות טכני מקצועי ומנוסה הכולל טכנאים עם ניסיון עשיר בתחום, הנדסאי אלקטרוניקה, מהנדס רשתות MCSE ואנשי שירות ותמיכה עם ניסיון מצטבר של למעלה מ- 25 שנים.

גיבוי שיחזור מידע ופרמוט

כאשר מחשב נייד עובד באטיות או כאשר המחשב נגוע בווירוסים וסובל מתקלות חוזרות ונשנות רצוי לבצע גיבוי מידע, פרמוט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה ולאחר מכן שחזור המידע . במעבדת ריקומפ מציעים לכם תיקון מחשב נייד במחירים משתלמים וניתן לבצע את הפעולות האלו , במקרים מסוימים ימליץ לכם הצוות הטכני על שדרוג החומרה על יד הוספת זיכרון או שדרוג מערכת ההפעלה.. אחת התקלות הפחות נעימות מהם סובל לקוחות רבים היא כאשר יש צורך לשחזר מידע ממחשב בו הדיסק הקשיח קרס והתקלקל. ברשות המעבדה ציוד מכשור מתקדם המאפשר לשחזר מידע ולחסוך עוגמת נפש רבה ואיבוד חומר ונתונים חשובים ללקוח העסקי וגם ללקוח הפרטי .
אם גם אתם זקוקים לשירותי תיקון מחשב נייד, הינכם מוזמנים להגיע למעבדה שלנו או לשלוח את המחשב ואנו נציע לכם את הפיתרון המקצועי והמשתלם ביותר וליהנות מייעוץ מקצועי, משירות ויחס אישי חם ולבבי, ממענה טכני מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ומשירות מהיר ויסודי.

דילוג לתוכן