בלוג

שוק המחשבים המחודשים – 2022

למעבר ישירות לקטלוג המחשבים שלנו – לחצו כאן 

מהו שוק המחשבים המחודשים? למי הוא מיועד? מה חשוב לדעת על מחשבים מחודשים ומהם החידושים האחרונים בתחום המחשבים המחודשים? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

על אף התחרות ההולכת וגוברת בין יצרני המחשבים הגדולים והמובילים בעולם ועל אף התחרות בין רשתות השיווק הגדולות בישראל העוסקות בשיווק ומכירה של מחשבים, מחירי המחשבים עדיין ממשיכים לטפס כלפי מעלה משנה לשנה, כאשר האופציה הזולה יותר העומדת לרשותכם למטרות רכישת מחשבים היא באמצעות רכישת “מחשבי הרכבה” בהם כל חלקי המחשב מורכבים מרכיבים וחלקים המתאפיינים באיכות ירודה בהשוואה למחשבי המותג של היצרנים הגדולים.

על מנת לגשר על הפער האיכותי הקיים בין מחשב הרכבה לבין מחשב מותג של אחת מהיצרניות המובילות ועל מנת לאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממחשב איכותי בעלות נמוכה, חברת ריקומפ  מעמידה לרשותכם דרך משתלמת וחכמה יותר לרכישת מחשבים: רכישת מחשבים מחודשים.

מהו שוק המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ?

שוק המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ הוא למעשה דרך חכמה ומשתלמת לרכישת מחשבים איכותיים מכל סוג ודגם. המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ כוללים בתוכם מגוון רחב של מחשבי מותג אשר יוצרו על ידי היצרניות המובילות ביותר בענף המחשבים במהלך השנים האחרונות. מחשבים אלו נרכשים על ידי חברת ריקומפ ממקורות שונים וטרם שיווקם מחדש לציבור הרחב הם עוברים הליכי בדיקה, חידוש ושדרוג המאפשרים לכם בסופו של הליך ליהנות ממחשבי איכות בעלויות מפתיעות ומשתלמות במיוחד.

המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ כוללים מגוון גדול של מחשבי מותג של היצרניות המובילות ביותר בענף, לרבות, חברת IBM, חברת DELL, חברת HP, חברת LENOVO ועוד. מחשבים אלו כוללים בתוכם מחשבים נייחים וניידים למטרות גלישה באינטרנט או למטרות עבודה משרדית, מחשבי גיימיניג משופרים, מחשבים ניידים איכותיים ועוד.

אז למעשה מדובר במחשבים יד שנייה?

התשובה לשאלה המופיעה כאן היא כן ולא…כי מצד אחד אומנם מדובר במחשבי מותג שכבר היו בשימוש ולכן הם נכללים בקטגוריית מחשבי יד 2, אך מצד שני, מדובר במחשבים משומשים העוברים הליך חידוש ושדרוג אותו ניתן להתאים גם לצרכי השימוש במחשב הנחוצים לכם ולכן מדובר במחשבים מחודשים. בניגוד לרכישת מחשב נייד יד 2 אותם תוכלו להשיג בכל לוח יד שנייה באינטרנט, המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ הינם מחשבים העוברים תהליכי בדיקה קפדניים באחת ממעבדות המחשבים המשוכללות ביותר בישראל טרם שיווקם מחדש לקהל הרחב.

הליך הבדיקה הקפדני מיועד למטרות בדיקה יסודית של כל מערכות המחשב ובמידת הצורך מותקנים במחשבים רכיבים מקוריים של היצרן בהתאם לדגם וסוג המחשב. פעולה זו מבטיחה לכם רכישה בטוחה וכדאית של מחשבי מותג איכותיים ומחודשים.

מהם החידושים האחרונים בשוק המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ?

חברת ריקומפ היא אחת מהחברות המובילות ביותר בישראל בשוק המחשבים המחודשים. החברה מקפידה לרכוש את המחשבים אותם היא מייעדת לצרכי שיווק מחדש ממקורות וספקים אמינים בלבד כגון: רכישה של מחשבים מעודפי ייצור או מכירה, רכישת מחשבי מותג מעסקים שונים המעוניינים להחליף את מערכות המחשב בבית העסק וכדומה. כל מחשב הנרכש על ידי חברת ריקומפ מאותם מקורות, עובר הליך בדיקה קפדני במעבדת המחשבים המובילה ביותר מסוגה בישראל.

החידושים האחרונים בשוק המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ כוללים בין היתר:

  • שדרוג מיטבי של מחשבים ניידים
  • שדרוג מיטבי של מחשבי גיימינג
  • שדרוג מיטבי של מחשבי גרפיקה ועיצוב
  • התקנת תוכנות בהתאם לצרכי השימוש של הלקוח הסופי
  • אפשרויות שדרוג שונות בהתאם לצרכי הלקוח

חידושים אלו הופכים את שוק המחשבים של חברת ריקומפ לרחב יותר ולמעשה מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם למצוא את המחשב האופטימאלי ביותר עבורו בעלויות המשתלמות ביותר וכל זאת מבלי לוותר על איכויותיו וביצועיו  של המחשב.

מחשבים ניידים במבצע

מחפשים מחשבים ניידים או נייחים במבצע?

קולקציית המחשבים המחודשים המוצעת לכם על ידי חברת ריקומפ כוללת בתוכה את כל סוגי ודגמי המחשבים הפופולאריים ביותר בישראל, לרבות, מחשבים ניידים מחודשים המאפשרים לכם ליהנות גם ממחשבי מותג איכותיים ומחודשים וגם מהמחיר המשתלם  ביותר לרכישת מחשב נייד יד 2.

בנוסף, חברת ריקומפ מעניקה אחריות מלאה על המחשבים המחודשים המשווקים באמצעותה וזאת בהתאם לסוג ודגם המחשב אותו אתם רוכשים באמצעותה.

דילוג לתוכן