בלוג

מחשב נייד מומלץ עד 2000 שקלים

כן, לא התבלבלנו. זה בהחלט אפשרי ומבלי להתפשר על האיכות. אם מורידים כל מיני תוספות מיותרות ויודעים מה חשוב באמת- אפשר לעשות את זה ולקנות מחשב נייד שמחירו 2000 שקלים ואפילו פחות, במיוחד אם הצורך שלכם בלפטופ הוא לשימושים בסיסיים כמו גלישה באינטרנט, לימודים וצפיה בסרטים. הגיימרים שביניכם או העובדים בתוכנות גרפיקה יצטרכו כנראה עדיין להשקיע יותר. איך מוצאים מחשב נייד בפחות מ- 2000 שקלים? הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון או לשים לב אליהם

· עיצוב ומבנה: עיצוב ומבנה המחשב הם אחת הנקודות שיהיו ברמת הבסדר ולא ברמת ה”על חלל”. מחשבים חדשים במחיר של עד 2000 שקלים יהיו עשויים מחומרים זולים יחסית עם הרבה פלסטיק. עדיין, המראה הוא בסדר גמור, רוב החברות מנסות לתת למחשבים שלהן מראה מתכתי, בוהק וכסוף גם אם החומר אינו אלומיניום אך לצרכן לא העיצוב וגם לא החומרים החיצוניים הם הקובעים את חוויית השימוש במחשב ולכן זהו דבר שבהחלט אפשר להניח בצד ולא להתייחס אליו יותר מדי.

· רזולוציה וצליל: מבחינת רזולוציה וצליל ישנן חברות מחשבים שהשקיעו בעניין יותר וישנן כאלה שהשקיעו פחות, אך בהחלט ניתן למצוא מחשבים במחיר עד 2000 שקלים שהרזולוציה והצליל שלהם באיכות טובה כמו של חברת לנובו: בלנובו T60 , T61 ועוד. נראית השקעה רבה יחסית גם בצבעים וגם ברמקולים.

· מעבד: על מעבד לא כדאי להתפשר. מעבד צריך להיות חזק מספיק בכדי שביצועי המחשב לא יהיו איטיים מדי. ללנובו T410 לדוגמה יש מעבד 5. אמנם ישנם מעבדים חדשים וחזקים יותר אך באופן יחסי למחירו הנמוך זהו מעבד מכובד בהחלט. כדאי לבדוק בלוח האם שישנה אופציה להמרת המעבד בעתיד למעבד חזק יותר אם יהיה צורך בכך. לשימוש סטנדרטי מעבד זה מספיק והוא גם חסכוני מבחינת צריכת הזרם שלו.

· זיכרון ואחסון: במיוחד אם אתם אוהבים לשמור מסמכים במחשב שלכם ופחות להסתמך על גוגל דוקס ושירותי ענן למיניהם כדאי שיהיה במחשב זיכרון ושטח אחסון ברמה טובה. זיכרון של GB4 הוא זיכרון ברמה טובה, כמו שיש במחשב מסוג DELL E6410.

· אחריות: כן, דאגו לוודא שיש אחריות גם אם המחשב זול. עדיין, 2000 שקלים זה לא הולך ברגל, בטח אם אתם סטודנטים, אך זה נכון לכל אחד. מומלץ לקבל אחריות של שנה לפחות.

לחשוב מחוץ לקופסה

מחשב נייד מומלץ עד 2000

ישנן דרכים נוספות לקניית מחשבים זולים במחיר של פחות מ- 2000 שקלים. אחת מהן היא קניית מחשב מחודש כפי שמציעה חברה ריקומפ. מחשבים מחודשים הם מחשבים שיכולים להגיע אל המשווק או אפילו ליצרן בחזרה ממדפי תצוגה או חנויות עודפים או מלקוח שזיהה פגם קוסמטי ובחר להחזיר, אך אי אפשר למכור אותם כעת כחדשים. אותם מחשבים עוברים בדיקה, התאמה וייצור מחודש כך שהמחשב יתפקד כחדש לגמרי וזאת במחירים זולים בהרבה. תהליך דומה נעשה גם עם מחסניות דיו למדפסות.

רבים קונים מחסנית מחודשת ולא חדשה לחלוטין. אם קניית מחשב של מותג מוכר חשובה לכם אך המחירים של מחשבים חדשים של אותה חברה הוא למעלה מתקציבכם, מחשב מחודש הוא פתרון מצוין. כמובן שחשוב לבדוק לפני הרכישה מהם נתוני המחשב כעת כפי שהייתם בודקים ברכישת מחשב חדש- מעבד, זיכרון, לוח אם ועוד.

בכל מקרה- לקנות מחשב מחברה אמינה ומוכרת בתחום

בין אם בחרתם לקנות מחשב חדש העומד בתקציבכם ובין אם זהו מחשב מחודש, קנו אותו בחברה אמינה ומוכרת בתחום. רק בקניה מול חברה כזו תהיה לכם כתובת לפנות אליה במקרה של תקלה או בעיה.

כדאי גם שאותה חברה תעבוד מול החברות המובילות כמו HP, DELL,LENOVO ואחרות. חברת ריקומפ עוסקת שנים בתחום, מציעה מחשבים חדשים זולים ומחשבים מחודשים ואם יש לכם מחשב ישן- תוכלו לעשות טרייד אין וסכומו יזוכה ממחיר המחשב החדש.

דילוג לתוכן