בלוג

מחשב נייד יד 2- הבחירה הנכונה בשבילך

מחשב יד ראשונה או יד שניה? בדיוק בשבילכם ועבור דילמה זו התכנסו לכתוב מאמר זה. רבים מתלבטים באשר לרכישת המחשב הבא שלהם ועיקר הדילמה היא, האם נכון לרכוש מחשב יד שניה, או תהיה זו טעות נוראה.

תרבות הצריכה המאפיינת את העידן הנוכחי, גורמת לרבים לרכוש ולעיתים מוצרים שאין הם צרכים ובסופו של יום הם “נתקעים” עם אותם המוצרים ומעבר לצבירת אבק, אין בהם שימוש. כך בדיוק קורה לרבים שבחרו לרכוש מחשב ללא צורך אמתי ובסופו של יום לא נותר להם אלא להציע אותו למכירה ואף שלעיתים לא נעשה בו כלל שימוש, הוא נמכר במחיר של יד שניה. אם גם אתם מחפשים מחשב יד שניה, כדאי לכם לשקול ולרכוש מחשב מחודש, שבהחלט יעניק לכם את אותם היתרונות שיעניק לכם מחשב חדש ובמיוחד אם תרכשו אותו במקום הנכון.

טכנאי מחשבים

עוד לפני שנצלול אל האופן בו נכון לרכוש מחשב נייד מחודש, או מחשב נייח יד שניה, כדאי שתבינו ותפנימו כי רכישה מיד שניה אינה אומרת שתאלצו להתפשר על הבחירה הראשונית שלכם אלא להיפך, אתם בהחלט רשאים ואף מומלץ שתחפשו בדיוק את המחשב לו אתם זקוקים – תתפלאו לדעת כמה מחשבים איכותיים ממתינים לענות על צרכי הלקוח הבא.

מהיכן נכון לרכוש מחשב יד שנייה

אם השתכנעתם לרכוש מחשב נייח זול, האופציות העומדות לרשותכם הן רבות ומגוונות ובין היתר לרכוש מאדם פרטי שפרסם ברשתות החבריות, (או בפלטפורמות נוספות) ומאידך אתם יכולים לפנות למקום מוכר כמו בריקומפ, אשר מוכר גם הוא מחשבים יד 2. רכישת מחשב מאדם פרטי עלולה להיות מסוכנת, משום שאין לכם כל דרך לדעת האם המחשב תקין לחלוטין כמו שמבטיח המוכר ובמקרים כאלו אתם עלולים להגיע הביתה עם מחשב לכאורה במצב מעולה ורק לאחר זמן מה תגלו כי רכשתם חתול בשק, אך בשלב זה כבר לא יהיה לכם למי לפנות.

ומאידך, כל אחד מהמחשבים שנמכרים על ידי ריקומפ עברו בדיקת מעבדה ונמצאו תקינים במאת האחוזים ומי שלא נמצא תקין, לא יימכר ללקוח וזו הסיבה שבריקומפ מעניקים לכל לקוח אחריות עבור המחשב אותו הוא רכש. היכולת לקבל אחריות על הרכישה מקנה את השקט והביטחון שאתם אכן רוכשים מוצר איכותי שישמש אתכם לאורך זמן וממנו תוכלו ליהנות ולהפיק את המרב.

הנחיות והדרכות במעמד הרכישה

בריקומפ מחשבים, תוכלו לקבל המלצות למחשבים משומשים או מחודשים, מתוך מגוון נרחב של מחשבים מכל הסוגים וכל הדגמים.

אם אתם מחפשים דגם ספציפי, סביר שתצליחו למצוא אותו משומש במצב חדש ואף לקבל עליו אחריות ומאידך, אם אתם מגיעים ללא ידע מוקדם באשר למחשב אותו אתם מחפשים, אך ידוע לכם מהן הפונקציות אותו הוא צריך למלא כדי לספק אתכם, תוכלו להגדיר אותם לבעל המקום או צוות המוכרים והם ידעו לכוון אתכם ולהתאים לכם את המחשב האולטימטיבי עבורכם. כל עוד אתם מגיעים לחנות בה צוות עובדים אדיב ומיומן, הרי שתצליחו לקבל את השירות והמענה האיכותי ביותר.

בין אם אתם מחפשים מחשב נייח זול ובין אם אתם מחפשים מחשב נייד משומש, תוכלו למצוא אותם בקלות ולקבל את התמורה הגבוהה ביותר ביחס למחיר אותו תשלמו במעמד הקנייה.

זכרו כי ישנם אנשים רבים שמאסו תוך מספר חודשים בודדים במחשב אותו הם רכשו וכך הוא התגלגל למכירה כיד שנייה, יש עסקים שנסגרו והמחשבים המעולים שלהם נמכרו בשל חוסר שימוש וכן הלאה, כך שלא תמיד המחשבים המשומשים הם פחות טובים – העיקר הוא למצוא היכן לרכוש אותם.

תחנת עבודה - עכבר, מחשב, מקלדת ומסך

לסיכום : המחשב אותו אתם מחפשים בהחלט יכול להיות מוצע למכירה כמחשב יד שנייה והוא ללא צל של ספק יכול לשמש אתכם נאמנה, בדיוק כפי שישמש אתכם המחשב הראשון אז למה בעצם לרכוש חדש אם אתם יכולים לרכוש משומש כחדש ולחסוך משמעותית בהוצאות?

אם אתם שוקלים את הצעד, גשו לבריקומפ והתייעצו איתם באשר לרכישה ורק אם תרגישו בטוחים (סביר שכך יהיה), רכשו מחשב מחודש, עליו כאמור תקבלו אחריות לתקופה בהתאם למחשב אותו אתם רוכשים. המחשבים יכולים להיות ניידים ונייחים כאחד משנים ודגמים מגוונים.

דילוג לתוכן