בלוג

מחשב זול זה לא אומר מחשב פחות טוב

כמו הרבה דברים בחיים, גם בשוק המחשבים לא בהכרח כל מה שיקר יותר איכותי יותר. כיום ניתן לקנות מחשבים מחודשים במחירים זולים ובאיכות שלא נופלת ממחשבים אחרים.

הימים בהם מחשבים היו יקרים ורק מעטים יכלו להרשות לעצמם אותם חלפו מהעולם, וכיום ישנם מספר אפשרויות לקנות מחשבים באיכות מצוינת ובמחירים זולים. ראשית, ניתן לקנות מחשב “OPEN BOX” (קופסא פתוחה). מחשב קופסא פתוחה הוא מחשב שכבר נרכש על ידי לקוח אך הוחזר אל היצרן או היבואן. במקרה של תקלה או במקרה והלקוח התחרט ניתן לשלוח את המחשב חזרה אל היצרן. במצבים אלו היצרן לרוב מציע את המחשב חזרה למכירה במחירים נמוכים משמעותית כך שאתם יכולים לקנות מחשב שהוא חדש למעשה, במחיר נמוך. אפשרות נוספת לרכישת מחשבים איכותיים וזולים במיוחד הוא רכישת מחשב מחודש, ובכך נעסוק כעת.

מחשב זול ואיכותי

מה זה מחשבים מחודשים?

מחשבים מחודשים הם מחשבים שחודשו לאחר תהליך מקיף של בדיקה ותיקון. מחשב מחודש הוא מחשב שהיה בשימוש ואז הגיע למעבדת חידושים מורשית, המבצעת בדיקה מקיפה של המחשב ובכלל זה בדיקת כל רכיבי החומרה, בחינת ביצועי המחשב, בדיקת התוכנות השונות ועוד. לאחר הבדיקה המחשב מחודש כך שהוא למעשה חוזר למצב דומה למצב בו הוא יצא ממפעל היצרן.

למה כדאי לקנות מחשבים מחודשים?

ראשית כל- מחיר! היתרון המשמעותי ביותר של רכישת מחשב מחודש הוא המחיר הזול של מחשבים אלו. רכישת מחשב מחודש מאפשרת לכך “ללכת עם ולהרגיש בלי” – כלומר לקנות מחשב במצב מעולה, ממש כמו חדש, ולשלם מחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק של המחשב הספציפי הזו וגם של מחשבים אחרים.

למרות שרבים מאתנו נוטים לחשוב שאיכותם של מחשבים מחודשים ניידים או מחשבים נייחים במבצע נופלת מאלו החדשים, לא תמיד זה נכון ולפעמים אפילו להיפך. מחשבים מחודשים הם מחשבים שנבדקו בצורה מדוקדקת וקפדנית במעבדות, על ידי אנשי מקצוע מנוסים המחזיקים בניסיון ובמומחיות רבה בתחום המחשבים. במהלך הבדיקות כל רכיבי החומרה והתוכנה של המחשבים נבדקים וכל תקלה בהם מטופלת ביסודיות וברצינות. חלקי מחשב שנמצאים פגומים מוחלפים בחלקים חדשים יותר והמערכות השונות משוחזרות למצבם ההתחלתי כך שלמעשה הן חדשות לחלוטין. בהתאם לכך, מחשבים מחודשים הם מחשבים איכותיים ביותר, במצב מעולה, ואפשר לרוב לקנות אותם במחירים נוחים מאוד.

אחריות

אמנם המחיר הזול הוא היתרון הגדול ביותר של רכישת מחשב מחודש או מחשב יד שנייה, אך יש לכך גם חסרונות. אחד החסרונות הבולטים ביותר ברכישת מחשב מחודש או מחשב יד שנייה הוא המחסור באחריות על המחשב. בעת קניית מחשב מחודש או יד שנייה, קיים פחד כי אתם קונים מחשב במצב לא טוב, עם תקלות רבות, וללא אחריות, כך שבמקרה של תקלה משמעותית אין לכם למי לפנות ותצטרכו להשקיע סכום כסף משמעותי נוסף על מנת לתקן את המחשב או אפילו לקנות מחשב אחר במקרים מסוימים. יחד עם זאת, ישנם חברות ומעבדות תיקנים המבצעות חידוש של מחשבים ומעניקות אחריות.

כשקונים מחשב מחודש כדאי מאוד לקנות מחשב מחברה מוכרת ורצינית המעניקה אחריות על המחשב שרכשתם. כיום פועלות מספר חנויות מחשבים המחזיקות במעבדות תיקונים מקצועיות, שלא נופלות מאלו של היצרנים. חברות אלו לא חוששות להעניק אחריות גם על מחשבים יד שנייה או מחודשים, שכן הם מודעים לכך שהחידוש של המחשב הוא חידוש באיכות גבוהה והמחשב אינו נופל באיכותו ממחשב חדש. כך, האחריות המוענקת לכם מפחיתה משמעותית את הסיכון העיקרי ברכישת מחשב מחודש, תוך שהיא מאפשרת לכם ליהנות מהיתרון העיקרי- המחיר.

מחשבים זולים באחריות

חברה אמינה ומוכרת

יתרון נוסף ברכישת מחשב מחברה מוכרת היא הימנעות ממעשה מרמה וכדומה. כשאתם קונים מחשב, חדש, יד שנייה או מחודש, מאדם פרטי או מחברה קטנה ולא מוכרת, אתם חשופים למעשי רמאות. תמיד קיימת האפשרות שהאדם ממנו רכשתם את המחשב מכר לכם מחשב פגום. ייתכן גם שכשתתעמתו אתו על כך לאחר שתגלו זאת הוא ימציא לכם תירוצים שונים ומשונים, לא יתייחס לטענותיכם ולבקשותיכם ופשוט ינפנף אתכם ואולי אפילו יעלם מפני השטח.

כאשר אתם רוכשים מחשב מחברה מוכרת אתם מפחיתים משמעותית את האפשרות לרמאות ולמעשה מבטלים אותה לחלוטין. תמיד יהיה לכם גורם לפנות אליו בכל טענה ובקשה, במיוחד אם החברה מציע אחריות על המחשב המחודש.

חברת “ריקומפ מחשבים” היא חברה מנוסה המתמחה במכירת מחשבים מחודשים באיכות מצוינת ובמחירים מצחיקים, והכי חשוב- עם אחריות! כך, אם תרכשו מחשב בחברה זו לא רק שתיהנו ממחיר זול במיוחד, אלא תוכלו להיות בטוחים שלא ירמו אתכם ושגם במקרה של תקלות תוכלו לפנות אליהם ולתקן את המחשב שלכם.

דילוג לתוכן