בלוג

מחשבי מותג מחודשים

חברת ריקומפ מציעה מגוון מחשבים מחודשים המיוצרים על ידי מיטב החברות והמותגים, ביניהם חברת HP, DELL, LENOVO ו-IBM. מחשב מחודש מציע את כל היתרונות של מחשב איכותי מיצרן מוכר ובאמצעות רכישת מחשבי מותג מחודשים זוכה הלקוח למחיר נמוך ומשתלם ולמחשב מוביל ואיכותי. מחשבי מותג לרוב יקרים יותר ממחשבים אותם מרכיבים בחנויות ובמעבדות המחשבים, לכן, על ידי רכישת מחשב מחודש נהנים ממחשב בעל ביצועים מעולים, מאחריות מלאה לשנה, ממחשב העומד בכל התקנים המחמירים וממחשב הפועל בשקט.

רכיבים מיצרן אחד

מחשבי מותג מורכבים על ידי חברה מובילה ומוכרת ולקוחות החברה זוכים למחשב המורכב מרכיבים איכותיים המיוצרים ונבדקים על ידי יצרן אחד. איכות הרכיבים ואיכות ההרכבה הגבוהה תורמות לביצועים מעולים של המחשב ולאמינות ועמידות לאורך זמן.

מחשב מותג בו כל הרכיבים מיוצרים על ידי יצרן אחד מבטיחים פעולה מתואמת ומדויקת לעומת מחשב המורכב מחלקים של יצרנים שונים. מחשבי מותג עומדים בתקני הבטיחות וקרינה המחמירים והקפדניים ביותר ולכן מחשבים אלה אמינים יותר איכותיים יותר ומבוקשים יותר. במחשבי הרכבה נהוג להתקין מאווררים, ספקי כוח וחלקים מיצרנים שונים באיכויות ירודות , לעיתים זולים ופשוטים, וזאת על מנת לחסוך בעלויות.

חוסר תאימות בין החלקים והמרכיבים של יצרנים שונים עלולה לגרום לתקלות ולבעיות חוסר אמינות ואי יציבות של תפקוד המחשב .

בטיחות מעל הכול

רכישת מחשבי מותג מחודשים מבטיחה ללקוח מחשב איכותי, אמין ובטוח המורכב על ידי יצרן מוביל ומוכר ועמידה בכל תקני הבטיחות והאיכות בעולם. בנוסף,מחשבי מותג עומדים בדרישות התקן נגד קרינה אלקטרומגנטית והפרעות רדיו.

הפרעות אלה עלולות לגרום להפרעות בתפקוד של ציוד היקפי ומערכות אלקטרוניות שונות בסביבת המחשב. מחשב המורכב במעבדה או בחנות אינו מחויב לעמוד בתקני בטיחות מחמירים ולכן ברב המקרים יותקנו במחשב כזה חלקים זולים פשוטים ופחות אמינים, כתוצאה מכך עלול המחשב לסבול מתקלות ונזקים בלתי הפיכים לדיסק הקשיח או למעבד, לאבד נתונים ומסמכים וחומר חשוב, ואתה תסבול מאיבוד זמן, נזק כספי ומעוגמת נפש.

מחיר משתלם

רכישת מחשבי מותג מחודשים מאפשרת ללקוחות ריקומפ ליהנות ממחשבים אמינים ובטוחים של מיטב המותגים המובילים בענף המחשבים ולאורך זמן רב . החברה מציעה את המחשבים במחירים נמוכים ומשתלמים עם אחריות ולאחר בדיקה מקיפה יסודית ומעמיקה של המחשב להבטחת ביצועים ועבודה שוטפת.

דילוג לתוכן