בלוג

למה עדיף מחשב מחודש על מחשב חדש

חברת ריקומפ מתמחה במכירת מחשבים ניידים ונייחים מחודשים ומשודרגים. כל המחשבים יד שנייה משווקים על ידי חברת ריקומפ, הם מחשבים מתוצרת מותגים מהיצרנים המובילים בעולם, המחשבים חזקים אמינים, איכותיים ומקצועיים, שבחלק מהמקרים עולים באיכותם על כל מחשב חדש הנמצא בסביבה. כל המחשבים המחודשים של חברת ריקומפ עוברים הליכי בדיקה קפדניים במעבדת המחשבים המוסמכת של החברה, המנוהלת על ידי בעלי ידע טכני מעמיק ונרחב.

קבלו כמה יתרונות בקניית מחשב מחודש בריקומפ:

· בדיקת עומק לרכיבי המחשב השונים – בדיקה זו מיושמת במעבדת התיקונים המקצועית של חברת ריקומפ, המנוהלת על ידי נבט בן חיים הנדסאי אלקטרוניקה ומחשבים, מוסמך MCSEמטעם מייקרוסופט ובעל ניסיון וידע מקצועי נרחב של למעלה מ-20 שנה.

· שדרוג המחשב בהתאמה אישית לצרכי הלקוח – אצלנו בחברת ריקומפ תוכלו למצוא שירותי שדרוג נרחבים לכל סוגי המחשבים, וליהנות ממחשבים ניידים ונייחים מחודשים אשר מותאמים באופן אישי וספציפי לכל לקוח ולקוח .

· חיסכון של מאות שקלים – רכישת מחשבים מחודשים באמצעות חברת ריקומפ מאפשרת לכם גם להינות מחיסכון של מאות שקלים, וכל זאת מבלי לוותר על ביצועים ואיכות המחשב

· שירות ואחריות – כל המחשבים המחודשים הנייחים והניידים המוצעים לכם על ידי חברת ריקומפ מגיעים עם תעודת אחריות מלאה, המאפשרת לכם ליהנות מרכישה בראש שקט ובטוח.

רוצים ליהנות מיתרונות ופתרונות מחשוב נוספים? צרו עימנו קשר עוד היום!

דילוג לתוכן