בלוג

למה כדאי לרכוש מחשב מחודש

מדוע כדאי לקנות ולרכוש מחשב מחודש או מחשב יד שנייה ?

ברור לכל שאם רכשת או קנית מחשב מחודש יד שניה מחודש או משומש אצל אדם פרטי לא תהיה לך אחריות על המחשב ולכן אתה לוקח סיכון ושם את כספך על קרן הצבי, אצלנו תקבל אחריות על המחשב שרכשת, בנוסף לכך תקבל גם יחס חם ואוהד, שרות מקצועי ואדיב.

אצלנו הם נבדקים באופן יסודי על ידי טכנאי מוסמך, לאחר הבדיקה הם מאוחסנים בצורה מסודרת במדפים על מנת לשמור על המחשבים עד לאספקתם לבית הלקוח!

יתרונות בקניית מחשב מחודש או יד שנייה

ישנם יתרונות רבים לרכישת מחשבים יד 2 או מחודשים :

מחשב יד שנייה או מחודש הרבה יותר זולים מאשר מחשבים חדשים וחשוב מאוד לשים לב טוב ליתרון של חיסכון מאות שקלים בעת הרכישה.

איכות – למחשבים יד שנייה מחודשים שתקנה בחברת איכות גבוהה מכוון שהם מיוצרים באיכות של מותגים כגון HP COMPAQ IBM DELL אשר רמת האמינות שלהם גבוהה והם יכולים לספק לך מגוון של אפשרויות להתחדש במחשב יד שנייה שיעשה לך את העבודה לא פחות ממחשב חדש ובאיכות לזמן ארוך עם אחריות ל 12 חודשים.

יתרון הרכישה אצלנו אשר לנו ניסיון של שנים רבות במחשבים וגם מחשבי מותג מחודשים ויד שניה וכך יודעים אצל מי המחשב היה ושהוא נבדק על ידי אנשי מקצוע ולכן, האפשרות של רכישת מחשב שכזה היא טובה ואידיאלית ולא לקנות סתם ממקור שאין אתה יודע מה מצב המחשב אצלו ואיך ומי טיפל בו.

מחירי מחשבים יד שנייה או מחשבים מחודשים

המחירים כיום של מחשבים יד שנייה מחודשים הם כמובן הרבה יותר זולים מאשר מחשבים חדש יד ראשונה, בשביל לדעת מהם העלויות של כל מחשב ומחשב, חשוב לדעת ראשית כל על הצורך שלך ואיזה דגם מחשב אנו מדברים.

ישנם דגמים יקרים יותר וישנם דגמים זולים יותר והכל בסופו של דבר תלוי בעוצמת העיבוד ובטיב הרכיבים הנמצאים בתוך המחשב וביצרן ,בדגם המחשב והכי חשוב במצבו של המחשב מבחינת חומרה ותוכנה, מי הוא היצרן של המחשב המחודש, מי הספק שלו בחו”ל.

המחיר של מחשב יד שניה או מחודש יכול לספק לך תמורה מלאה לכספך וחיסכון של מאות שקלים למספר שנים הקרובות.

כמובן שחשוב לבדוק את מצבו של המחשב ואיך הוא פועל, הסביבה הטכנולוגית, המחיר המושפע מעוצמת המעבד כמות הזיכרון ובסוג הרכיבים הנמצאים בתוך המחשב ולכן, חשוב מאוד לפני הרכישה לקבל יעוץ מאנשי המקצוע שלנו כדי לדעת אם המחשב שתבחר יתאים לדרישות שלך.

למה כדאי לרכוש מחשב מחודש

טיפים של אנשי המקצוע בקניית מחשב יד שנייה או מחשב מחודש

במידה והחלטת לרכוש מחשב יד שנייה או מחודש, חשוב שתקבל מספר טיפים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לרכישת מחשב יד שנייה או המחודש.

טיפ ראשון שניתן לפני שרוכשים מחשב יד שנייה או מחשב מחודש הוא לקחת את המחשב לבדיקה ולבצע ניתוח מערכות חומרה על ידי טכנאי מקצועי ומיומן, חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו .

טיפ שני וחשוב שכדאי שתיקח לדרך הוא שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת וככה גם המחשבים ולכן, חשוב מאוד לרכוש מחשב שייתן לך את הביצועים אותם אתה מחפש, מחשב ישן יחסית בעל זיכרון נמוך או רכיבים אחרים שכבר התיישנו, יכול להיות לך מעולה אבל אולי למספר חודשים בודדים, שאל את אנשי המקצוע שלנו והם ימליצו לך איזה מחשב יתאים לדרישות שלך.

אין ספק שכיום גם כאשר רוכשים מחשב חדש מיד ראשונה מחנות מחשבים או שרוכשים מחשבים יד שנייה או מחשבים מחודשים, חשוב מאוד להיות מעודכנים מה קורה עם הטכנולוגיה בשוק, הטכנולוגיה הולכת ומתפתחת וכך גם המחשבים ולכן, חשוב שתיקח לצומת ליבך שמחשב הוא אינו לעד ושתמיד יש צורך להחליפו באחד טוב יותר בהתאם למצב ליכולות הכספיות ולצרכים שלך.

דילוג לתוכן