בלוג

כל מה שצריך לדעת כשבוחרים מחשב נייח

אמנם זה נשמע משונה, אבל מחשבים נייחים עדיין נשארו פופולאריים גם בשנת 2016. אם אתם מעוניינים לרכוש מחשב נייח, הרי חשוב להקפיד על מספר פרמטרים. כל הפרמטרים – במאמר שלפניכם.

כפי שהזכרנו בתחילה, מחשב נייח עדיין נחשב לאקטואלי גם בימים בהם אנשים עושים שימוש במחשב נייד ולכן רבים משקיעים לא מעט מחשבה בבחירת מחשב איכותי, כזה שיאפשר להם לעבוד בצורה הנוחה והטובה ביותר.

חברתנו מציעה לכם מגוון רחב של דגמים על מנת להפוך את יום העבודה שלכם ליעיל יותר. על מנת שתוכלו ליהנות מהמחשב שלכם לאורך תקופה ארוכה ותדעו כי בחרתם נכון חשוב להגיע אלינו כאשר אתם בקיאים בפרמטרים המתאימים ביותר לבחירת מחשב.

 התאמת הביצועים

לפני שאתם בוחרים מחשב נייח, חשוב מאד לבחור את המחשב בהתאם לרמת הביצועים לצרכים שלכם. מה הכוונה? כולנו עושים שימוש במחשב נייח למטרות שונות, בין אם מדובר בעבודה בבית או בין אם מדובר בעבודה מהמשרד אנחנו רוצים לוודא כי המחשב שבחרנו יהיה המחשב המתאים ביותר עבורנו.

  • מחשב למשרד: מחשב עבור המשרד נחשב למבוקש ביותר. חברתנו מציעה דגמים שונים של מחשב נייח למשרד ומיועדים לאנשים העובדים בסביבת מחשב.
  • מחשב נייח ב ALL IN ONE: מדובר במחשב אשר מתאים גם לעבודה במשרד וגם לעבודה בבית.

המחשבים הנ”ל צריכים להיות מצויידים בחומרה בסיסית למשרד אך בחומרה חזקה יותר עבור עבודה בבית.

מתלבטים בנוגע לרמת הביצועים? לנו יש את הפתרון עבורכם. אנחנו מעסיקים צוות עובדים מנוסה אשר ישמח לענות לכם על כל שאלה בצורה המקיפה ביותר. אנחנו מקפידים להתעדכן בכל הנעשה בתחום ולכן יכולים להמליץ לכם על מחשב המתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מעבד

בבואכם לבחור מחשב, חשוב מאד לבחון את המעבד. יש להביא בחשבון כי ככל שהמעבד איכותי וחדש יותר כך המחשב יפעל בצורה מהירה יותר והביצועים של המחשב יהיו טובים יותר.

זכרון

הזכרון משמש לאחסון של תוכניות שונות הפועלות במחשב. חשוב לדעת כי ככל שהזכרון גדול יותר, כך המחשב פועל בצורה טובה יותר. במידה ואתם מאזינים למוסיקה או צופים בסרטים, הרי חשוב מאד לקנות מחשב הכולל זכרון גדול יותר.

שימו לב כי ככל שקמת הזכרון גבוהה יותר כך המחשב יעלה יותר. מכאן חשוב מאד לברר את הכמות הדרושה לכם. מתלבטים? חברת ריקומפ תשמח לסייע לכם בכל הקשור לרכישה הכוללת את כמות הזכרון הנדרשת עבור המחשב שלכם. אם אתם מאזינים למוזיקה, אנחנו נאפשר לכם המשך האזנה נעימה.

 כונן קשיח

פרמטר נוסף ולא פחות חשוב הינו כונן קשיח. לכונן הקשיח יש תפקיד מרכזי במחשב שלכם הוא מאחסן את כל המידע אשר נמצא על גבי המחשב. חשוב להזכיר כי קיימים שני סוגי כוננים:

  • כונן מכני: כדאי לדעת כי הכונן המכני נחשב לכונן זול יותר בהשוואה לכונן השני וגם ניתן להשיג אותו בנפחים גדולים יותר. חשוב להדגיש כי ככל שהכונן מהיר יותר כך ביצועי המחשב טובים יותר.
  • כונן  ה-SSD: מדובר בכונן אשר המאפיין העיקרי שלו בא לידי ביטוי במהירות גבוהה בהשוואה לסוג הכונן הקודם. אותו כונן מאפשר פעולה מהירה יותר.

אחריות

במידה והנכם מחפשים לקנות מחשב, הרי אחד הפרמטרים החשובים ביותר זה אחריות. חברתנו הינה חברה מקצועית אשר מציעה לכם שלוש שנות אחריות ואף יש אפשרות להרחיב את האחריות. כאשר אתם רוכשים מחשב בחברתנו, אתם יכולים להיות בטוחים כי רכשתם את המחשב האיכותי ביותר כזה שיאפשר לכם לעבוד בצורה הטובה ביותר וללא דאגות.

מקפידים להתחדש עבורכם 

בין אם אתם עובדים מהבית שלכם או מהמשרד, אנחנו מבינים כי העבודה צריכה להתבצע על הצד הטוב ביותר ולכן מקפידים להתחדש במגוון דגמים של מחשבים נייחים על מנת שכל אחד מקהל הלקוחות שלנו ימצא את המחשב המתאים ביותר עבורו. אנו מאמינים כי מציאת המחשב המתאים ביותר הופכת את העבודה לפשוטה ונוחה יותר

לחצו כאן ועברו לקטלוג המחשבים הנייחים שלנו במבצע.

דילוג לתוכן