בלוג

אנטי וירוס – איך בוחרים

קניתם לפטופ חדש? כדאי מאוד שתשמרו עליו. אחד הדברים הקשים ביותר אחרי קניית מחשב חדש זה שהוא נהרס, ואם יש דבר מעצבן יותר זה שהוא נהרס מווירוס שיכולתם למנוע. זה מסביר לכם שוב מדוע צריך לבחור בתוכנת אנטי וירוס ולא רק ללפטופ חדש אלא גם ללפטופ מחודש מיד שנייה.

מהו אנטי וירוס ולמה הוא כה חשוב?

תוכנת אנטי וירוס היא למעשה התוכנה שמהווה המשטרה שלו, מערכת החיסון שלו או אם תרצו גיבורת העל שלו. היא זו שתמצא סוסים טרויאנים שכל תפקידם הוא לפגוע במחשב שלכם, היא תמצא תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות ואפילו וירוסים שמגיעים בשגגה מאימייל של חבר או בן משפחה.

אנטי וירוס ישמור על המחשב שלכם מכל משמר כאשר ההבדל בין תוכנה לתוכנה הוא במחיר שצריך לשלם עבורה, אחוזי ההצלחה שלה במציאת כל סוגי התוכנות וכמובן הממשק שלה.

בין אם קניתם מחשב זול או יקר, בין אם אתם משתמשים במחשב כל הזמן או רק שעה ביום, אתם חייבים לבחור הגנה טובה.

תוכנות אנטי וירוס חינמיות לדוגמה

· בין אם יש לכם מחשב נייד מחודש או חדש מהאריזה, מחשב של מייקרוסופט או של לנובו, חשוב מאוד לבחור אנטי וירוס איכותי. אם ניסית לחסוך על המחשב זה בסדר גמור ולא תהיה לכם בעיה להשיג מחשב נייד מומלץ וזול, אך על אנטי וירוס על תנסו לחסוך בכל מחיר.

· אם בכל זאת אתם רוצים לחסוך יש תוכנות חינמיות מעולות כאשר אחת מהמוכרות ביותר היא AVG. ככל הנראה שמעתם על התוכנה הזו והיא מתמודדת מצוין עם תוכנות זדוניות. היא נוחה מאוד לשימוש אך החיסרון שלה הוא שהיא לעתים מפספסת ואחוזי ההצלחה של תוכנת אנטי וירוס הוא למעשה הפרמטר הכי חשוב בה.

· עוד תוכנה נהדרת וחינמית היא AVAST. את הלוגו הכתום שלה קשה מאוד לפספס וגם קשה מאוד להתפתות שלא להשתמש בה שכן הממשק שלה הוא אולי הנוח ביותר שיש. היא מספקת פתרונות אבטחה מקיפים והיא לא גובה כל עלות והיא מבצעת את הסריקות בצורה מהירה ועם אפשרויות לסריקות אוטומטיות לתחזוקה קבועה. היא יכולה לבצע סריקות כבר בהפעלת המחשב אך החיסרון שלה הוא שהיא מושפעת גם ממשתמשים אחרים.

איך בוחרים אנטי וירוס

כיצד נבחר בצורה נבונה?

כמו שכבר יכולתם להבין לבד, למרות שנדמה כי תוכנת אנטי וירוס תבצע בדיוק את אותה המשימה כמו תוכנה אחרת, זה ממש לא כך.

יש תוכנות ידידותיות יותר למשתמש מבחינת הממשק, יש תוכנות טובות יותר שמאתרות בצורה טובה יותר את כל הווירוסים האפשריים, יש תוכנות בעלות ויש תוכנות חינמיות וכן הלאה. כדי לבחור את התוכנה המתאימה ביותר תחילה עליכם לבדוק האם יש תוכנות שמאפשרות לכם תקופת ניסיון וכנראה שלא תהיה לכם בעיה למצוא.

תנו לניסיון לבחור בשבילכם וכמובן אל תשכחו לקרוא חוות דעת על התוכנות כדי לבחור את ההגנה הכי טובה למחשב שלכם.

דילוג לתוכן