בלוג

אומנות הקנייה של מחשב נייד יד 2

טרם קניית מחשב חדש, משתלם לבדוק מה מציעים לכם במחלקת מחשבים ניידים יד שנייה של ריקומפ. שכן, רוב האנשים מופתעים לגלות מחשבים באיכות מצוינת ובמחירים אטרקטיביים ורבים מהם משנים את דעתם ומחליטים לקנות בסופו של דבר מחשב נייד יד 2.

קניית מחשב נייד יד 2 – לאן כדאי לפנות?

מחשב נייד יד 2 - מדריך לרכישה חכמה

אם גם אתם מעוניינים במחשב נייד איכותי בתקציב משתלם, חשוב שתפנו אך ורק לחנות שמשווקת לקהל לקוחותיה מחשבים ניידים יד 2 שעברו בדיקה מקיפה, תיקונים חיוניים וכזו המבטיחה ללקוחותיה אחריות מלאה ומחירים אטרקטיביים של מחשבים ניידים של מיטב היצרנים. בשורה התחתונה, תמיד יש לשאוף לקניית מחשב במקום אמין שמספק מחשבים איכותיים כך שתוכלו ליהנות ממחיר מצוין של מחשב נייד ללא לקיחת סיכון כלשהו. מעוניינים לדעת מה חשוב לבדוק טרם קניית מחשב נייד, איזה שאלות הכי כדאי לשאול ולמה כדאי לכם לקנות מחשב נייד משומש דווקא מריקומפ ולא מגוף פרטי שמפרסם ומוכר את המחשב המשומש שלו באתרי יד 2 אותם אינכם מכירים? התחילו לקרוא!

חברה מוכרת או אדם פרטי – היכן הכי כדאי לקנות?

רוב האנשים הפרטיים אשר מוכרים את המחשבים שלהם אינם מומחים בתחום המחשבים ואינם יכולים להבטיח לכם שהמחשב אותו הם מציעים הוא מחשב במצב מצויין. האם אינם מכירים את התוכנות והחומרות ואת הרכיבים השונים שבתוך המחשב על מנת להבטיח לכם הבטחות. בנוסף, רוב אתר היד שנייה המציעים מחשבים ניידים יד שנייה הם אתרים שמשמשים כפלטפורמת מסחר חליפין והם אינם לוקחים אחריות על הסחורה המוצעת לגולשי האתר וכל הקשור אליהן.

לעומת זאת, חברה ותיקה בעלת מוניטין מקצועי מוצלח בתחום המחשבים וכזאת המבטיחה לכל לקוחותיה אחריות עבור מוצריה היא חברה ממנה משתלם לקנות את המחשב הנייד המשומש. כמובן שטרם בחירת חנות אינטרנטית זו או אחרת בה של חברה המוכרת מחשב נייד יד 2, מחשבים מחודשים ומחשבים חדשים תמיד יש לוודא שמדובר על חברה שמציעה את שירותי מחלקת השיווק והמכירה שלה, תמיכה טכנית לגבי כל שאלה או בעיה לגבי המחשב אותו אתם קונים אצלה, מעבדה מקצועית ומחשבים יד שנייה שעברו את כל אותן בדיקות ותיקונים הנדרשים ומגיעים עם אחריות.

אז למה לקנות מחשב משומש? כל היתרונות!

חסכון משמעותי בהוצאה על מחשב. כי ניתן למצוא מחשבים יד שנייה לא פחות טובים ממחשבים מומלצים חדשים (זאת כמובן לאחר תיקון כל בעיה במחשב והחלפת חלפים) ומשום שרוב האנשים מחליפים מחשב כל כמה שנים. אז מדוע אנשים רבים נרתעים מביצוע צעד זה? הרתיעה לרוב נובעת מכך שהם מפחדים שמוכרים להם ‘חתול בשק’ ואותו “חתול” גם נמכר ללא אחריות. חברת ריקומפ, חברה שפועלת בתחום המחשבים מעל לעשרים שנה פתרה ללקוחותיה את כל הבעיות, שכן כאן מוצעת להם אחריות על המחשב המשומש וזאת לאחר שהמחשב עבר בדיקה מקיפה ואושר כמחשב נייד תקין למכירה. בנוסף, המומחים של החברה יתאימו לכם מחשב נייד יד 2 לשימוש אותו אתם מייעדים למחשב ולתקציב שלכם. בהחלט עסקה משתלמת.

מחשבים מיד שניה אצלכם במרחק הקלקה

מה לבדוק טרם קניית מחשב נייד יד 2

· אמינות ומקצוענות – תמיד יש לוודא שאתם קונים מחשב נייד משומש מחנות/חברה אמינה שמוכרת מחשבים שנים רבות ומבטיחה ללקוחותיה מחשבים ניידים תקינים המוצעים לאחר בדיקה מקיפה של מומחי החברה.

· תקינות – תמיד יש לוודא שהחברה מבטיחה שהמחשב נייד אותו היא מוכרת תקין ועבר את כל הבדיקות הנדרשות. בנוסף, תמיד חשוב לוודא שהצג של המחשב איכותי, שהמקלדת של המחשב הנייד יד 2 תקינה, שהקלידים מצויים במיקומים, שאין חלק רופף ושהתקשורת ביניהם לבין המחשב הנייד, תקינה. בנוסף, יש לברר האם המחשב מתחמם והאם הוא חסכוני בחשמל.

· אחריות – תמיד יש לברר מהי תקופת האחריות של המחשב ומה היא כוללת.

· שירות ותמיכה – תמיד יש לוודא שהחברה מציעה ללקוחותיה שירותי מעבדה מקצועית ותמיכה טכנית במקרה של בעיה או כל שאלה לגבי המחשב.

לסיכום, הטכנולוגיה מתחדשת במהירות ומדי מספר שנים יוצאים מוצרים חדשים לשוק, כך שרוב המחשבים הניידים המשומשים אינם מחשבים ישנים ולא מעודכנים, אלא מחשבים מהדור הקודם שיכולים לשרת אתכם באופן הטוב ביותר ולחסוך מכם הוצאה של אלפי שקלים חדשים. אז מה נותר לכם לעשות כעת? לפנות לחברה אמינה שמספקת אחריות על המחשבים הניידים יד 2 אותם היא מספקת ללקוחותיה. ריקומפ – כי אצלנו הלקוחות מרגישים בבית.

דילוג לתוכן