בלוג

השכרת מחשבים ניידים

השכרת מחשבים לתקופה קצרה וארוכהלעיתים חברות גדולות או עצמאיים זקוקים לשירותי השכרת מחשבים לצורך פרוייקט הנמשך כמה חודשים, אך לא רק הם. גם כאשר נוסעים לטיול בחו”ל, יש מי שמעדיף להשאיר את המחשב שלו בארץ ולהשכיר מחשב נייד.
היצע המחשבים שלנו בריקומפ מגוון וכולל מחשבים ניידים, נייחים וציוד היקפי, כולם מהמותגים המובילים בעולם, כדי להבטיח איכות מרבית .
כמו כן, המחשבים שאנחנו משווקים עוברים בדיקות מקיפות ויסודיות במעבדת המחשבים והאלקטרוניקה של ריקומפ,
אשר עם ידע שהצטבר במשך מעל ל 20 שנה בתחום האלקטרוניקה המחשבים והתקשורת, שם המומחים הטכניים שלנו יבדקו את המחשבים
ובמידת הצורך יטפלו בבעיות ומקרים מסוימים אף ישדרגו את החלקי החומרה כדי להתאימים לדרישות הלקוח.

אנחנו מקפידים לבחון לעומק עם כל לקוח ולקוח את הדרישות, הצרכים והציפיות מהמוצרים, בהתאם לפעילות העסק ולסביבת העבודה הקיימת.
.כך אנחנו מתאימים את המחשבים האיכותיים ביותר עבור כל עסק, ולא רק במחיר משתלם, אלא בחלק גדול מהמקרים גם מתקדמים ויעילים יותר
על מנת להימנע מהוצאה כספית גבוהה, חברות העוסקות במכירה של מחשבים מציעות עבור אותם אנשים אפשרות של שירותי השכרת מחשבים.

פרמטרים חשובים בעת השכרת מחשבים ניידים

  • גודל: במידה ואותם אנשי עסקים עומדים להסתובב עם המחשב במשך זמן רב, ההמלצה  היא לשכור מחשב נייד קטן המאפשר גלישה באינטרנט. יחד עם זאת, יש להביא בחשבון כי מחשב קטן אינו מספיק לצורך משחקים. יחד עם זאת, כאשר מדובר על נסיעה לחו”ל לצורך חופשה כדאי לשקול לרכוש מחשב נייד הכולל מסך גדול המאפשר ראייה טובה יותר. לגבי החסרון , במסגרת טיול לחו”ל למשל השכרת מחשב גדול יכולה להיות חסרון כאשר מסתובבים ממקום למקום.
  • סוללה: בעת השכרה של מחשב נייד מחברה מקצועית כמו חברת ריקומפ כדאי לבחון את חיי הסוללה. החברה הינה חברה מקצועית ולכן תציע לאנשים לרכוש מחשב נייד בהתאם לצרכים שלהם.
  • דיסק קשיח: בעת השכרה של מחשבים חשוב לבחון את גודל הדיסק הקשיח. בין אם מדובר על השכרה לצורך יציאה לחופשה או בין אם מדובר על השכרה לצורך עבודה, חשוב לבחון את הגודל. במידה ויש וצורך להעביר נתונים שונים ממצלמה למחשב, חשוב לבחון כמה שטח יש.
  • מסך מבריק: כיום ניתן לראות כי רבים בוחרים להשכיר מחשב הכולל מסך מבריק, זאת בשל העובדה כי מסך מבריק מאפשר לראות את התצוגה בצורה יפה יותר.
  • מטען: בעת השכרה של מחשב נייד חשוב לוודא כי יש ברשותכם מתאם לכל סוגי השקעים והחשמל.
  • חיבור לאינטרנט: במידה ומדובר על נסיעה לחו”ל, חשוב לוודא כי קיימת חבילה מתאימה למדינה אליה מגיעים.
  • מצלמה: בתקופה בה כולם עושים שימוש במצלמה חשוב מאד לבחון כי המחשב מגיע עם מצלמת אינטרנט תקינה.
  • תוכנות: על מנת לא לבזבז זמן יקר חשוב מאד לבדוק אילו תוכנות צריך ולהתקין.

השכרת מחשבים ניידים

מותגים עבור הלקוחות

בעת השכרת מחשבים אצל חברה עולה השאלה האם לרכוש מותגים. חברת ריקומפ הינה חברה המציעה מגוון רחב של מחשבים ניידים הכוללים גם מותגים לצורך השכרה, זאת מתוך הבנה כי יש מי שמעוניין לרכוש מותג של חברה מסוימת.

 אותם מחשבים הנחשבים איכותיים עוברים את הבדיקות הנדרשות על מנת לספק ללקוחות את המוצר הטוב ביותר. ניסיונה הרב של החברה בא לידי ביטוי במגוון רחב של מותגים אשר מוצעים לקהל הלקוחות. חברתנו הינה חברה המתאימה את המחשב בהתאם לדרישות של הלקוחות בהתאם לפעילות. כיצד נעשה הדבר? לקוחות המעוניינים להגיע למשרדי החברה על מנת להשכיר מחשב נייד עוברים תשאול על מנת להתאים עבורם את המחשב המתאים.

לכמה זמן אפשר לשכור מחשב

לשאלה כמה זמן אפשר לשכור מחשב, התשובה היא לאורך זמן ארוך או קצר בהתאם לצרכים של הלקוחות. חברתנו הינה חברה מקצועית אשר מציעה לקהל הלקוחות אפשרות של השכרת מחשבים לאורך תקופות ארוכות או קצרות במחירים מתאימים לכל כיס.

למרות העובדה כי מדובר על מחשב נייד להשכרה, אנו לא מתפשרים ומספקים מענה איכותי לקהל הלקוחות. כפי שנאמר קודם לכן לא משנה מהי המטרה חברתנו מציעה שירותי השכרת מחשבים ניידים לכל מטרה כאשר צוות העובדים רואה לנגד העיניים את טובת הלקוחות. אנו מבינים כי בעולם בו הקצב מהיר יש צורך להתעדכן במהירות בכל הנעשה ומספקים את המחשבים האיכותיים ביותר.
פנו אלינו עוד היום ליעוץ חינם וקבלת הצעת מחיר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן